

Waarom Out of Home?
Een mediakanaal dat concurreert met en een aanvulling vormt op anderen...
Als het om adverteren gaat, zijn merkopbouw en activatie twee termen die veel worden gebruikt. Bij het opbouwen van een merk gaat het erom alle potentiële klanten voor te bereiden om aan je te denken, terwijl bij activatie het erom gaat mensen ertoe aan te zetten actie te ondernemen. Volgens de experts op het gebied van marketingeffectiviteit, Les Binet en Peter Field, is een combinatie van deze twee de meest effectieve manier om je marketingactiviteiten te optimaliseren.
.jpg)
Buitenreclame is bewezen een effectief marketingkanaal voor merkopbouw dankzij het vermogen om een breed publiek te bereiken dat voor iedereen zichtbaar is.
Met duizenden locaties in Nederland die elke week 91 procent van alle volwassenen bereiken, heeft Bauer Media Outdoor de landelijke schaal om een krachtig platform te bieden voor merken om potentiële klanten te bereiken, op een manier die vertrouwd en veilig is.
.jpg)
Actie stimuleren vraagt om het richten op waarschijnlijke kopers op het moment dat zij ontvankelijk zijn en zich in de markt bevinden, waarbij gebruik wordt gemaakt van de merkwaarde die is opgebouwd door branding activiteiten.
Met de groei van digitale schermen hebben we meer dan 850 schermen die merken de flexibiliteit bieden om campagnes te activeren die mensen aanzetten tot gerichte acties, zoals een winkel bezoeken, online gaan of een aankoop doen.
Bauer Media Outdoor estate
* Route 54
* IPA Databank 2004-16
OOH levert activatie op
* Standing on the Shoulder of Giants
Bewijs leveren voor de effectiviteit van buitenreclame
Het aantonen van de effectiviteit van buitenreclame betekent laten zien welke bijdrage het medium levert aan merkopbouw en activatie. Dit kan door middel van bereikcijfers, merkonderzoek, gedragsdata en verkoopresultaten. Buitenreclame onderscheidt zich doordat het zowel brede zichtbaarheid biedt als meetbare impact op merkherinnering en gedrag.
Out of Home
Buitenreclame is een van de krachtigste manieren om je boodschap breed te delen en een blijvende indruk achter te laten. Of je nu kiest voor ons Adshel-netwerk, digitale reclameobjecten of een combinatie van beide; Out of Home (OOH) is niet te missen.
De strategische positionering op drukbezochte locaties zorgt voor bereik van een breed publiek en maakt OOH een effectief platform om merkbekendheid te vergroten en engagement te stimuleren op zowel lokaal, regionaal als nationaal niveau.
Digital Out of Home
DOOH in Nederland groeit razendsnel, en dat zie je ook terug bij Bauer Media Outdoor. Ons snelgroeiende DOOH netwerk bestaat inmiddels uit meer dan 800 digitale schermen, verspreid over grote steden en strategische locaties als parkings en scholen.
Voor adverteerders biedt dit een unieke kans: het inkopen van campagnes die snel, gericht en flexibel kunnen worden ingezet. Zo bereik je wekelijks miljoenen Nederlanders met actuele, dynamische content op het juiste moment én op de juiste plek.
Programmatic Out of Home
Om programmatic digital out of home (pDOOH) goed te begrijpen, is het belangrijk om eerst te weten wat programmatic advertising is. Simpel gezegd betekent dit: het geautomatiseerd kopen en verkopen van advertentieruimte via technologie en software.
Aan de ene kant staat het Supply Side Platform (SSP), dat digitale advertentieruimte van media-eigenaren aanbiedt. Aan de andere kant heb je het Demand Side Platform (DSP), dat merken en bureaus in staat stelt om gericht advertentieruimte in te kopen.
Meer weten?
Neem contact op
Vul het contactformulier in en we nemen contact met je op.