

Bauer Media Outdoor breidt uit in Rotterdam: eerste DOOH schermen live


Bauer Media Outdoor breidt uit in Rotterdam: eerste DOOH schermen live

Hoofddorp, 15 december 2025 - Bauer Media Outdoor breidt haar digitale portfolio uit in Rotterdam. In samenwerking met RET zijn de eerste digitale schermen geplaatst op prominente locaties in de stad, waaronder Weena, Westblaak, Blijdorp en Rotterdam Centraal. Hiermee zet Bauer Media Outdoor een volgende stap in haar digitale transformatie, waarmee het bereik, de flexibiliteit en impact voor adverteerders verder wordt vergroot. Op deze locaties is bovendien full-motion content toegestaan, wat merken de ruimte geeft om hun creaties nog dynamischer en opvallender te maken.
In de komende periode worden extra digitale schermen toegevoegd aan het netwerk in Rotterdam. Deze worden strategisch gepositioneerd op high-traffic locaties, waarmee het digitale bereik van het Bauer-netwerk verder versterkt wordt.
Digitale transformatie in volle gang
Met deze uitbreiding versnelt Bauer Media Outdoor de landelijke groei van haar Digital Out of Home netwerk. Rotterdam vormt hierin als top 3 gemeente van Nederland een belangrijke schakel.
“Met deze nieuwe digitale schermen in Rotterdam bieden we adverteerders nóg meer mogelijkheden om relevante doelgroepen op het juiste moment te bereiken. De combinatie van sterke locaties, hoge zichtbaarheid en de flexibiliteit van digitale content maakt dit een waardevolle aanvulling op ons netwerk. Met deze uitbreiding bieden we inmiddels zichtbaarheid op straat in 40 gemeentes door heel Nederland, waaronder topsteden als Eindhoven, Tilburg, Den Bosch, Maastricht en nu dus ook Rotterdam.”
- aldus Wierish Debipersad, Commercial Director bij Bauer Media Outdoor.
Als partner in de realisatie en plaatsing van de nieuwe digitale schermen benadrukt RET het belang van deze stap voor de stad en haar reizigers:
“Met deze digitale schermen versterken we de commerciële slagkracht van belangrijke OV-knooppunten in Rotterdam. Dit netwerk biedt merken maximale zichtbaarheid en onze reizigers moderne, aantrekkelijke communicatie. Het is een investering die direct waarde toevoegt aan de stad én haar partners.”
- aldus Jean-Paul Duurland, Manager Marketing, Sales & Services bij RET.

